Together we run the show

...I'm the object of all your desire

It's to late now and all was just in my head

Jag är galen. På riktigt. Vi var och handlade och jag kom hem med fyra filmer..FRÅN ICA!! Jikes, jag får inte gå in i affärer som har filmer eller skivor i fortsättningen. Jag lovar.

Min kära familj har nu också börjat planera inför min flytt till Luleå. Jag försöker påminna dom om att det fortfarande finns en chans att jag kommer in i Örebro, men men. Skulle jag inte komma in så är det ju bra att dom är förberedda ;) Det är ju bara en månad kvar innan flytten kommer om det blir så...asså, jag måste sluta tänka på det, blir så sorgligt :(

Får se om det blir en liten mysig filmkväll ikväll också som det blev igår :) Skulle behövas efter saker man hittar om man kollar runt. APA! Jag ska sluta bry mig om folk (eller ah, inte alla..bara en dom som jag faktiskt inte känner..)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0