What you find in the dirt

...is the things you might wanna keep

Då var det inhandlat och klart inför att mamma åker till Danmark. Skönt att slippa tänka på vad vi ska äta och sånt skit :) Annars så lär det bli ganska fullspäckat tills hon kommer hem igen..två hus ska städas, ett stall ska städas och en bil ska tvättas + att vi har jag vet inte hur många nya dvder som måste ses!! Jikes, kommer inta ha myckat tid att göra andra saker på..men men, kanske är lika bra att ha så mycket att göra så jag slipper tänka på allt som har med andra intagningen till universitetet att göra.

Eftersom det av någon mystisk anledning inte går att uppdatera min spellista till vänster så lägger jag in en liten video på en sjukt bra låt!!
Taylor Swift - Should've said no
Ett bevis på att Eric Saade inte var först med sin dusch på scenen ;)



Nu blir det Kalle och Chokladfabriken (Y)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

haha va lustigt! min mamma åkte till danmark igår och blir borta till söndag ^^

2010-07-22 @ 08:38:09
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: emma

haha, åh nej!! Då kanske dom träffas :D

2010-07-22 @ 18:03:04
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0