I will be yours forever

...but soon you won't be mine anymore

En dag som denna är det skönt att kunna kalla sig för Pilt. En efterlängtad och otroligt skön SEGER på rosta gärde blev det och vi total slaktade grisarna!! En seger med alla underbara piltar slår allt i världen!! (mja..en seger med Real skulle kanske toppa ;P)
Karolinska Läroverket in my <3

Annars har jag varit allmänt opepp idag. Visst taggade man till lite när det stod klart att segern var vår eller när en seger i nån av grenarna närmade sig, men överlag har jag nog aldrig låtit så lite! Förra årat tog ju rösten lite slut och det lät ju nästan som om målbrottet infunnit sig dagen efter, men imorgon kommer min röst vara prima kan jag lova! Några andra sötnosar i klassen ligger nog lite mer risigt till, uj vad taggade några va!!

Aja, ska fira lite i min ensamhet nu
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0