Även över vida vatten finns en bro

..du låter längtan födas

Imorgon gäller det! Imorgon smäller det! Är jätte taggad redan idag!! Iiihhhh. Smsade mamma förut och bad henne köpa mums-mums vilket hon också gjorde! Haha, så gulligt. Ja, så nu är det bara att köra på ;)
Dagen har annars bestått av prat med Kerstin om livet efter Karro :( , lunch med Martina och Matte.
Pratet med Kerstin var lite givande, och jag SKA plugga vidare igen..måste bara bestämma vart! Lunchen med Martina var trevlig, Tack så jätte mycket för sällskapet :) På matten fick vi veta hur det gick på provet, VG med 4 poäng från MVG..det jobbiga var också att jag missade en del poäng på endast slarvfel!! BLIR JAG LITE SUR ELLER VAD??  Aja, inget att göra åt..ett VG var det jag satsade på ändå så det är lugnt. Ska bara försöka hålla det terminen ut :) Sen fick vi också veta att vi ska hålla på med "det fantastiska talet e" nästa vecka :D Älskar Marcus kommentar, "E är en bokstav" Hahah ;D Ah, min dag i det stora hela..

Eftersom jag varit lite flum och ändrat min header bara för Melodifestivalfinalen så kommer jag givetvis ge er Melodifestivalen!!



Så där ja..lite backstage i Globen (y) Haha, lite roliga är dom väl ändå?? Joo, speciellt den sista ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

tack själv :)

duttia emma! matteprovet tänkte jag på (Y)

2010-03-12 @ 18:21:21
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0