I don't know how to live without your love

..I was born to make you happy

Hej jag heter Emma och mitt mellannamn är Flum, och jag har en känsla av att det kommer vara det heela veckan:))

Dagen har varit ganska så rolig, trots att Engelskan och Latin inte var de roligaste lektionerna ever precis!! Meen, spanskan tog priset, tror inte jag haft så roligt på jag vet inte hur länge. Evelina hade nån kaffekick och Mina var..ah, Mina:D Sjukt roligt, och lite dikter fick vi skrivna också. Haha, skrattar fortfarande..
Lite fika blev det också, men jag rekomenderar inte Hälls chokladmuffins..de smular som fn och ah, inte bra.

Som sagt så var jag sjukt flummig så jag lägger in lite bilder som jag bara kände för ;)



Gången jag var duktig att skotta fram..



Hade inget att göra medans jag väntade på plogbilen så jag tog lite flumbilder på myself och världens skönaste mössa som jag haft så länge jag kan minnas;) (kan nämna också att det aldrig kom någon plogbil, Haha)



Världens gulligaste kisse som är i STORT behov av att gosa!!

Ja, som ni märker så är jag lite uppe i varv!! :p Men, men..mamma kom hem med skivan och sa att jag fick den gratis:D Sen fick jag också veta att Minas mamma skulle kolla efter en mailadress så jag kunde maila och fråga om jag kunde få komma på mingelfesten till Melodifestivalen (hon trodde att jag kunde komma in om jag berättade om mitt PA) Ihi!!! OCH, nu har jag ett program inför veckan/helgen så nu kan jag börja planera!! I'm happy..never been so happy!!

Det är inte farligt att prata med mig så lägg ner allt nu, It hurts!!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0