I'm only gonna break your heart

...I tell you from the start

Har letat lite klänningar till studenten nu och har hittat några, men asså..jag vet inte. Jag passar ju liksom inte riktigt i klänning. Men men, det lutar mot att jag måste, så varför inte börja leta?? Lägger upp dom så kanske nån där ute kan hkälpa mig en smula att se om nån kan vara nåt ;)



#1



#2 (känns lite Anna Bergendahl = lite Mello = heeeelt okej :P )

Hittade några andra också, dock inte vita och jag vet inte om jag vågar trotsa vissa personer i min gulliga lilla klass. Asså, att ta studenten är ett stort mysterium..ska det inte va nåt kul?? Själv får jag bara sjukt mycket ångest :( men på ett eller annat sätt ska jag lösa det, I promise (y)

Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: Asse

Jag gillar den andra klänningen faktiskt, du skulle säkert se perfekt ut i den ! :) Få inte ångest, det kommer att bli riktigt kul och du kommer att se bra ut. Det är jag minsann säker på!

2010-04-02 @ 19:11:47
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: emma

Åh tack, vad snällt :) Jag funderade nog på den faktiskt! :))

2010-04-02 @ 21:31:06
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0