Lets bring it back

..one more time

Vad slår mig när jag klev upp imorse?? Joo, att jag måste skriva min redovisning på engelskaboken och glömt alla papper i skolan!! APA! Smasade iaf Sofia, bara för att få veta att hon är i Sthlm..och helt ärligt, hur många skulle ta med sig engelskapapper till Stholm?? Såå, jag smsade Markus..först inget svar så jag trodde han sov eller nåt ;) men sen får jag världens längsta svar om att han letat överallt men inte hittat pappret, men utifrån sin redovisning så skrev han vad man skulle ha med!! Asså, just nu är jag så himla tacksam att den människan går på min engelska!! TACK liksom :) måste bara ta tag i det där på riktigt nu..

En annan trevlig sak som hände idag var att jag gick in på agnes blogg, lästa lite och SER..TIMO RÄISÄNEN KOMMER TILL ÖREBRO!! Hej jag är på liksom :D:D:D Den människan är för bra alltså..<3

Vad har annars hänt i mitt liv denna 20:e mars 2010? ja..jag har bestämt mig för att jag SKA åka på språkresa i sommar!! Det ekonomiska har jag nu tagit hand om, så det är bara att kolla upp och boka och sånt :D Nån som är taggad på att hänga med eller?? Drar till Spanien (madrid) eller nån annanstan där man kan lära sig spanska <3

Sen måste jag bara ta upp lite om varför jag ändrat lite utseende och så på bloggisen..såg finalprogrammet av "På spåret" där det kom en fråga om ESC = en fråga som jag för typ första gången kunde!! (3 poäng till mig!!) och dååå kom jag på hur taggad jag är på Eurovision NUUUU!! Ja, ni läste ju kanske i andra inlägget...och jag bestämde mig alltså för att göra en speciell header till detta också ;) och en liten låtlista blev det också. De tre sista låtarna är från årets Eurovision; Grekland, Albanien och Turkiet för att vara exakt (y) Kan säga (och jag vet att min musiksmak inte alltid är den bästa:P) att jag som vanligt är kär i Greklands bidrag!! Ska nog flytta till Grekland (y) ihi :D

Nä, nu MÅSTE engelskan göras, och lite svenska vore ju inte dumt att få gjort också..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0