Protect my dreams

...so I can sleep safety

Har suttit med den här svenskan nu jag vet inte hur länge, men det går ju för fn inte att få ihop!! Visst, jag skriver om Melodifestivalen som jag gillar, men att få ner det jag har i huvudet på papper och få det till en bra redovisning är inte det lättaste kan jag lova. Men men, har fått ihop lite och just nu funderar jag på att låta det vara så och hoppas att jag slipper göra imorgon..

Har kollat American Idol och fått en ny favorit!! En liten fågel har viskat i mitt öra att han är med i topp 12 och kanske det blir en repris på Adam..I don't know :) Tim Urban heter han iaf och är sjuuuuukt söt <3



Yes, där har ni en liten bild också. Alla som håller med mig håller upp en hand.. ;)

Sen måste jag också nämna lite om Eurovision Song Contest. Jag börjar tro att Azerbadjan gillar Sverige. Förra året lånade dom ju in svenska till nästan hela sitt bidrag, i år har de lånat in låtskrivare..Låten heter Drip Drop och texten är skriven av Sandra Bjurman och musiken av Anders Bagge och Stefan Örn. OMG MOMENT!! Så kan det gå när inte haspen är på ;D Längtar..inte många veckor kvar nu (y)

Sitter just nu och väntar på att Mina ska logga in på msn så vi kan prata, blev lite orolig när hon smsade imorse och sa att hon var tvungen att prata med mig om en grej..hoppas det inte är allt för allvarligt :(

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

håller upp en hand!

2010-03-25 @ 08:48:35
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

haha, BRA DÄR!!

2010-03-25 @ 21:48:13
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0