When I was like ten

...I had no worries

Förlåt! Jag sa att jag skulle skriva om gårdagen today, men jag vet inte om jag orkar :( Kan iaf sammanfatta med att säga att det var en ganska bra dag ;) Vinst i premiären bidde det och lite annat smått och gott. Men, istället tycker jag att det känns roligare att skriva om sånt jag kommer ihåg; dagen! ;D

Matte på morgonen (inge koonstiigt aallls) där vi fick räkna på 'det fantastiska talet e'. Jupps, sjukt fantastiskt var det, så fantastiskt så just dom från min klass satt kvar medans alla andra gick = jag var också tvungen att sitta kvar!! Men men, jag låtsades vara duktig ett litet tag..sen packade de andra också ihop och vi kunde gå (y)
Vi mötte upp Agnes och Martina i trapphallen och sen bar det av till bibblan. Lite plugg med en masssssssa hjälp av Evelina, har henne att tacka att det sedan blev en redovisning av spanskan! Den tjejen är rätt bra att ha kan jag lova!!
Engelska som sista timme och sååå mycket plugg blev det väl inte..hmm. Inte ens ett litet läxförhör blev det :( jag som tog min tid på bibblan till det (innan Evelina som sagt hjälpte mig att få ihop nåt på spanskan..).
Sprang sen till bussen och kom precis så dörrarna öppnades framför mig så jag slapp stanna ;)

Har kommit på också att jag verkligen måste gå och köpa nån kräm eller nåt för jag lovar att jag torkar ut!! Sved som sjutton på benen när jag kom hem och mina händer vill jag inte ens prata om!! Nä, ändring på det ska det bli! :) Imorgon kanske..eller nån annan dag, vi får se ;)

Ett litet klipp från youtube tycker jag att vi ska få in i dagens inlägg också. Vill faktiskt tillägna det till målskyttarna den sista tiden; Higuain (x3), Ronaldo, Astwald och Olsen. Det hela sker självklart av min nya kärlek Timo <3



För att nu inte dra ut på det här längre än nödvändigt och det inte ska bli helt ajo de bajo så blir det nog nu ett kort och avslappnat
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0