I try to open up my mouth

...and nothing comes out right

Hmm..vaknade typ halv tolv idag! Inte riktigt likt mig kanske :/
Hämtade Ia från bussen, so now she's home (y) det hade tydligen varit inbrott i hennes bil så hon var tvungen att åka hem och hämta våran..

Såg på facebook att Eurovisions Flash Mob Dance kommer till G-borg på tisdag 20.00!! Iiiihhh, jag vill så mycket vara där, så gärna att jag skiter i hur grammatiskt inkorrekt den här meningen blev!! Grejen är bara att tåget är skitdyrt och jag måste ringa min morbror och kolla om vi får slagga hos honom trots att dom är på väg till Island/New York då..så mycket som står ivägen för mig och min dröm att vara med i ESC :'(

Ser ut som om det blir lika i Real matchen också..Emma is sad, so sad so she's talking about herself i tredjeperson

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0