It doesn't matter who you are

...we all have our scars

Idag är det dagen många har väntat på. Idag avgörs det, Real eller Barcelona. Jag vet att det ska mycket till att det inte blir Barcelona som får bära pokalen på Camp Nou ikväll utan istället Real som får lyfta den i Malaga, men det är ju som sagt hoppet som är det sista som överger människan. Så, även om jag är helt inställd på en andra plats så sitter jag och hoppas på en seger! Allt kan hända :)



Idag har också repetitionerna börjat inför Eurovision, det är ju bara en vecka kvar! Jag blir lite sur, för tävlingen jag är med i för att vinna biljetter till Oslo skulle avslutas igår, men den pågår idag också!! Aja, det är väl bara att svara på dagens fråga också och fortsätta vänta på vem som vinner..

Nu ska jag försöka hitta lite fakta om Romeo och Julia :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0