Kiss me with your heart

...hold my hand

Jag måste få säga en sak..jag skiter i att Risbergska har värsta flashiga vårkonserten varje år, Karros kommer ändå alltid vara hundra gånger bättre!!
Bortsett från att en tjej tog i så mycket så hon nästan skrek sönder en av David Cooks bästa låtar ("Light on") och att det tog tusen år mellan varje låt så tycker jag att den var väldigt lyckad :) Är lite imponerad av att vi i kör B (eller kör bäst som andreas ville kalla oss :P) lyckades sjunga hela Border Song medans Andreas satt vid pianot bakom oss = ingen dirigent!! Gick sådär på repet, men men..tycker hela kören ska ha sig ett MVG ;D
Innan konserten var det lite parkhäng med Mina och mat från Rosalis (y) Vi satt och planerade lite inför framtiden; eftersom jag ska gå filmprogrammet (om jag kommer in) och ville göra film så ska vi göra en film om kråkor där Mina får vara rösterna :D:D höhö

Idag hade jag en lektion som mest bestod av att jag kom fram till att jag ska skriva ett födelsedagstal och bestämma vad vi ska äta på klassmiddagen. Yes, kunde inte bli bättre..eller??
Aja, kom iaf på att jag skulle skriva ett tal utifrån en sång, men sen gav Viktoria mig en idé!! Tänker inte berätta vad just nu, måste kolla runt lite först och bestämma mig för om jag har nerver till att göra det ;)

Har lyssnat lite på Jason Castros debut platta..shit, varför beställde jag inte den som jag tänkte?? Jag menar, det är ju inte så att han är i närheten av Adam eller Ryan, men ändå..den killen är bra! :))
Spara lite money och sen blir det en beställning hos CDON (y) 



I know it barely even started but I fully believe
You could have been the one for me
And I miss what we might have had
Honey, I miss what we could have done

I wrote a sad song about it and I'm still pretty bitter
But I'm happy if you're happy 
she won
And I still miss you in the night and I want you to know
If 
she leaves you cold in the city, aching for a lover
Honey, you can always come home

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0