Lost in my own words

..can't find my way out

Mitt i all svenska skrivning så tar jag mig allt en stund till att berätta om min dag :)

Mamma väckte mig typ halv 8, upp och ner till stallet var det! Efter att ha sagt hej då till mamma mockade jag lite för att inte jag inte skulle få för mycket när jag kom hem. Gick hem..fixade ordning mig och huset. Mormor och morfarkörde sen in mig till stan där jag träffade upp Martina (tack för du kom in och åt med mig!!) och nog blev det fil och flingor alltid!! :D Haha, jag drömde till och med om fil och flingor i natt ;D
En kort, eller ja..den va ganska lång, svenska lektion sen där man försökte (?) komma någon vart med allt som ska in imorgon/ikväll. Hoppas Viktoria godtar att det blir inlämnat lite sent..är skit trött och funderar på att krypa ner i sängen snart.
Precis hela dagen har jag sett Barcelona också...åh <3 lite gullig sådär..eller nåt ;)

Det var allt för mig just nu :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

hihi :D:D

2010-05-20 @ 12:33:24
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0