What am I suppose to do

...you have become someone I no longer know

För dom som har missat..Real spelade lika i sin match medans Barcelona vann vilket betyder att liga guldet går till catalanerna (Barca).
Jag tyckte det var helt okej, inget konstigt alls..fram tills jag gick in på facebook! I just det ögonblicket kom jag på varför jag inte gillar Barca, det är helt och hållet alla fans på facebook! Spelarna..helt okej. Laget..helt okej. Fansen...INTE OKEJ! Det är svenskarnas fel..dom gör en så stor grej av det hela! Och ja, jag vet..vem är jag att sitta här och klaga när jag själv gör samma sak när det gäller Real? Helt ärligt, I don't care..jag gillar helt enkelt inte Barca fans, nu är jag skit arg för att Real inte vann!! 

Ni är alltid bäst i världen vad som än händer och ni är alltid de som får min värld att gå runt
<3<3<3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Donija

Gillar du barca eller real:D?

Fin blogg <3

2010-05-17 @ 20:51:57
URL: http://danydost.blogg.se/
Postat av: emma

Jag 100% Real fan, men samtidigt tycker jag Barca spelar riktigt bra fotboll :)



Tack så jätte mycket :D

2010-05-17 @ 22:01:12
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0