You can't make up your mind

...please don't waste my time

Okej, jag vill inte skryta..eller vänta, JO DET VILL JAG!!
Låt mig ta det från början; På facebook är jag ett fan av (eller jag gillar nu när dom har bytt system..) de som ska representera Grekland i ESC 2010 och dom hade lagt ut en länk till en tävling om ESC. Självklart klickade jag mig vidare och hittade att det var sammanlagt 90 frågor och man skulle svara så snabbt som möjligt och samtidigt ha så många rätt som möjligt. Jag satt igång och började svara..efter ett tag kom jag på att det var en frågesport för människor i Grekland eftersom över hälften av alla frågor var på grakiska människor som varit med i ESC eller den grekiska uttagningen..men ah, nu skulle jag ju skryta lite så..JAG kom på 5:plats!! Såååå stolt med tanke på att jag typ inte kan ett skit om grekiska representanter om det är senare än 2003! :D:D:D

That's all for me
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

wow, duttia emma! ;D

2010-05-15 @ 22:37:47
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0