Hard to say Goodbye

Försöker skriva lite nytt. Måste bara få ner rätt ord och lära mig hantera nån av trälådorna. Har inte riktigt beastämt mig för vilken än...båda låter bra i huvudet liksom.

Försöker också skriva några rader på intervjun. Sjukt svårt att få ihop det. Lite nervöst för det är ju några fler som får tidningen hem i brevlådan än som läser på internet. Iiihh. Vill att det ska bli bra.
Sen har det lite halvt löst sig med artikeln om Svenska Kammarorkestern. Om Emma inte får tag i nån fotograf så skulle jag få ta med Lösnummers kamera och ta bilderna själv. Hehe, jag som är så sug på att ta bilder, så...nån som vill hänga på och hjälpa mig lite med det?? Man behöver ju inte vara bra, bara bättre än mig och det är ju de flesta liksom ;)

Och det blir bara värre. Dumma människor som finns och är så gull. Vad gör man? Kan ju inte bestämma mig heller.. förhoppningsvis (?) behöver jag inte bestämma mig heller. hö hö 

Nu ska jag återgå till Idol och härliga Anders som trycker på sin röda knapp så det poffar ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0