Hopes and Dreams

Nu är alla tester som jag kan göra hemma till körkortet klara. Bara att åka in till stan och sätta sig på skolan och göra resten nu då. Måste ju göras liksom. Men det känns ändå rätt okej. Visst, om jag inte pluggar på som bara den så kommer jag aldrig klara provet, men jag ska ju inte göra det innan jul så det känns som att det kommer lite längre ner på prioriteringslistan.

Blev iaf klar med artikeln om Kirsten igår och skickade in den. Hoppas Emma hinner läsa och ge feedback innan måndag så jag kan ändra det som behövs och så. Eller ah, det allra bästa vore ju att den redan var tillräckligt bra så klart, men det tror jag inte. Jag hade tur med Hjalmar grejen, det händer sällan två gånger liksom.

Börjar planera in när jag ska in till stan och få boken signerad. Om människan bara kan ge ett datum!!



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0