I do not mind if I die try

Att gå upp halv nio är inte det roligaste. Sitter och fasar inför onsdag då jag ska vara på körskolan kvart över sju!! Jag kommer ju inte överleva!

Ska snart bege mig in till stan och skriva PM. Vi fick tillbaka vårt arbete och behövde slipa på ett par saker. Ska det liksom aldrig bli klart? Det måste väl inte vara perfekt liksom?! Nu hoppas jag verkligen att jag slipper omtenta så jag kan lägga den här delkursen bakom mig.

Efter PM skrivande blir det föreläsning numero tres. Ser lite fram emot den faktiskt för jag fattar faktiskt! Helt otroligt. Eller om jag säger så här, jag fattar tills dom börjar trassla in en massa saker så man måste tänka tills hjärnan brinner upp.

När allt "skolarbete" är avklarat så är det som vanligt möte med Lösnummer. Vi får se om vi blir lika många som förra gången. Jag lovar vi fick verkligen inte plats! Tror vi ska bestämma vad som ska vara med i nästa tidning och kanske lite vem som ska göra vad. Får se om jag ställer upp och gör debut i tidningen..annars känns det väldigt bra att vara en webbtjej, om ni förstår vad jag menar ;) kaching!! höhö, eller not.

Hoppas på att flickorna kan käka lite med mig sen så jag slipper känna mig helt lonely. Agnes verkade kunna iaf så jag håller tummarna att Martina också kan. Efter det blir det iaf fotboll för första gången på evigheter...lär ju bli den sista på evigheter också eftersom det är sista hemma matchen. Sjukt skönt att tredje platsen är säkrad så slipper dom ha en massa press på sig, dom kanske spelar bättre då, eller så spelar dom sämre, men vi hoppas väl på det första! Kul blire iaf :)

Nu ska jag göra mig klar och åka iväg i den söta lilla bussen :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0