We walk this road together

Hej och hå, va snäll som få.
Nu är ändringarna fixade till artikel om Svenska Kammarorkestern så det är bara att vänta och se om det ska göras ytterligare ändringar. Men det är iaf skönt så här långt att vara klar och slippa tänka på den :)

Igår då? Jo, det var mycket folk! Och värsta kön innan man fick komma in! Väl inne var det väldigt mysigt och jag fick en och annan sak handlade, men glömde dock ljusen :( Köpte en lite julklapp till Ia som jag hoppas hon ska gilla. Det är faktiskt lite tanke bakom den.. kunde ha skrivit vad det är, men jag vill ju inte avslöja ifall Ia skulle läsa det här inlägget ;)
Köpte också ett fodral till datorn, en extra sak till mammas julklapp, lite hårgrejer och sånt, två T-shirts med julmotiv (JAG ÄLSKAR JULEN!!) och en tröja. Lyckat med andra ord :)

Är lite stressad just nu inför omtentan imorgon, känns som att jag inte kan ett skit. HAr pluggat lite på den gamla tentan, men dom kommer ju säkert inte ha med samma saker igen. Shit, vad händer om man inte klarar? Ny tenta igen eller bara underkänd? Så jobbigt att det ska vara så mycket också. Det hade ju varit bättre att vi haft som vi har nu, flera små tentor istället för en stor. Man orkar för sjutton inte och allt kan inte gå in på samma gång!
Annars är det städning som gäller idag. Ska hjälpa mamma med köket och det skulle verkligen behövas göra något i mitt rum också! Det är saker ö v e r a l l t! Ta in ved står också på listan. När ska jag hinna plugga? Kanske inte ska sitta här och häcka med andra ord...

Köpte iaf Adams "Acoustic Live!", eller ah, förhandsbokade. Man fick med en poster som är finfinfin och en direkt download av Whataya Want From Me i akustisk version. Happy! Lägga in på Mp3n och spela om och om igen eller? I believe sooooooooooooooooo :D:D:D

Och alla som reagerade på mitt inlägg på facebook där jag var lite arg (eller ah, SKITFÖRBANNAD) på domaren som dömde Real - Ajax matchen så kan jag säga att det är lugnt nu. Eftersom jag jämt blir så arg på kommentatorerna så har jag musik i öronen samtidigt som jag tittar för att slippa lyssna på dom och missade tydligen att både utvisningen av Alonso och Ramos var planerade av tränaren. Tydligen så är de borta nästa match, men helt "rena" till matchen efter det som tydligen är väldigt viktig (tror det är El Clasico...). Så ah, nu är jag glad igen och äääälskar Ramos som väntade med att bli utvisad tills i slutet av matchen så jag kunde njuta av honom så länge som möjligt ;) höhö

Måste bara lägga in en video från presskonferansen till Melodifestivalen där ni kan se några av artisterna och så :)



Nu MÅSTE jag göra något...
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0