With a little bit of love in the air

Ännu en otroligt lång dag till ända. Hör vinden utanför och ryser vid tanken på att vara utanför. Så skönt att sitta inne och faktiskt till och med plugga lite. Känner dock att pluggandet får vara slut för idag och funderar på om jag ska fixa med ändringarna till artikeln om orkestern, men känner samtidigt att jag bara vill skåda artikeln till tidningen ett tag. Den finns ute i webbupplagan nu och jag bara väntar på att den ska dimpa ner i brevlådan :D Men men, får kanske sno en tidning som ligger på campus så länge ;)

Efter föreläsningen om Filmhistoria på förmiddagen (lärde mig bland annat hur Hollywood uppkom!!) tog jag Katrina en runda på Plugga Utomlands "Mässan". Träffade på lite spanjorer som verkade väldigt glada att jag var intresserad av att åka dit. Lite underligt ändå. Studievägledaren sa att jag inte skulle klara mig om jag inte kunde spanska, men de där spanjorerna sa att det kan vara lite jobbigt i början men att jag snabbt lär mig så det var inga problem. haha, så jag är lite förvirrad. Men, tydligen har Åsa (en av föreläsarna) tittat ut på vilka universitet där de har de bästa filmkurserna och Katrina skulle komma upp till studievägledaren och få se listan. Får se om jag kanske ska följa med, jag är ju också intresserad liksom ;) aja, får se.

Imorgon blir det yttligare en föreläsning och sedan mat med Mina innan vi går på invigningen av den nya gallerian :) Får se om det blir nån shopping, har ju en del som jag skulle behöva. Vore ju inte helt fel att vinna det där priset med 10 000 att handla för i hela gallerian, jikes vad många skivor och filmer jag kan köpa då!! ;D

Nä, nu vill hundarna gå ut så det är bäst jag följer med. Sen är det ju mina killar som spelar en match som jag äntligen kan se, trots att min gull är skadad :( Men iaf, TACK BÄSTA MARTINA FÖR TIPSET!!! :D:D:D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

hihi no problem :D dom vinner vaaa?

2010-11-23 @ 22:33:36
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

självklart! 4-0 blev det :D

2010-11-23 @ 22:42:24
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: martina

härligt :D

2010-11-23 @ 22:49:38
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0