En liten bit på vägen...

Såg på msn i morse att dom hade skrivit om "Därför lämnar Alice Idol" och tänkte 'oj, vad det hon som åkte ut igår'. Sen kom jag på att det är ikväll det är idol och inget annat och tänkte att dom säkert bara gissade att hon skulle åka ut och listat skälen till varför dom trodde det. Fel igen! Hon har alltså lämnat tävlingen! Inte för att jag gillade henne så särskilt mycket, men det är ju alltid tråkigt när nån lämnar så där :( Tydligen kände hon inte den glädje på scen som hon ville eller nåt sånt. För att se positivt på det hela så kommer ju Minnah tillbaka :) Alltid nåt...

Sitter just nu knåpar på recensionen om Hjalmar. Svårt som skrutt är det vill jag lova! Vet inte vad jag ska skriva för att det ska bli bra liksom, speciellt inte om jag ska ta med maten innan och så också. Lovade mamma att städa köket också så det blir skriva en rad på recensionen och sen städa en del av köket och så om igen ;) Bra är jag...typ :P
Hjalmar igår var iaf helt okej. Visst är det väl lite mer mamma humor i det hela, men vissa delar kunde jag helt klart skratta åt också. De gjorde ju liksom parodi på Måns <3 Hahaha, han som spela Måns var för fn as lik i utseendet! Ah, han var Romeo och sen var det en som spelade Eva Rydberg (det var nästan så jag trodde det var Rydberg!) som Julia. Inte så tråkigt på alla ställen ;) Annars kan jag tycka det var lite väl fancy för en student. Hmm, det kanske jag ska skriva! Får iaf tänka på saken...

Sen ska tydligen jag och flickor på fotboll den 1 november för Agnes hade fått gratis biljetter :D Det säger man ju aldrig nej till liksom! Hoppas bara det inte står nått annat jag behöver göra då...kanske kan ställa in det då? Nä, det kan jag ju inte, men jag tror inte det ska vara nån fara. Ska på bio den 2 november, så det var tur att det inta var då iaf!
Oj, vad jag svamlar! haha ;D men så är det..

Back to work now
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

vad ska du se för bio? :D

2010-10-22 @ 13:54:08
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

antingen "The last airbender" eller "Legenden om ugglornas rike" :)

2010-10-22 @ 14:37:18
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0