If you leave I'm gonna find you

Okej, nu undrar jag seriöst vart min Andreas Carlsson bok är!? Fick först ett mail om att den var försenad från leverantören och sen ett om att den var postad. Igår fick jag sms från posten att den var påväg till mig och då brukar jag alltid få den dagen efter, men inte fn har jag fått nån bok! Blir lite sur, nu kommer jag ju liksom inte få den på hela helgen...jag som längtat så :( ....kanske ska läsa ut den självbiografin också. Brabrabra är den, bara så ni vet. Sjukt bra snubbe med andra ord :D



Beställde en liten box med de fem första Harry Potter filmerna också. Har ju liksom inte de första på dvd och det vill man ju ha. Kostade inte så mycket heller så jag tänkte "nä du emma, kanske ska köra på det där iaf" :) höhö, så så blev det alltså (y)

Kan berätta en glädjande nyhet också; MAMMA VILL SE NEW MOON!! haha, trodde aldrig jag skulle se den dagen! Hon såg en reklam för den och tyckte det var coolt när Jacob ska skydda Bella och blir varg så därför vill hon se den ;) aja, man får väl ha vilken anledning man vill antar jag, huvudsaken är ju att jag får se den igen..och igen :P

Nu blire musik till etthundratjugosju procent :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0