I'm living in your masquerade

...and I'm playing my part in silence

Jobb, jobb, jobb. Efter att skrivit en hel massa på PMet kom vi (min grupp) fram till att vi ska försöka vara klara med det mesta av jobbet den här veckan för att kunna koncentrera oss helt och fullt på tentamen nästa vecka. Skönt iförsig eftersom jag känner att jag måste hårdplugga inför den där j***a tentamen!, men samtidigt jobbigt eftersom det blir en hel drös med arbete den här veckan!! För att se positivt på det hela så lärde jag mig faktiskt ett (eller egentligen två) uttryck som kan vara bra att kunna.. (y)
Efter dagens jobb satte sig gruppen och prata lite allmänt bara och det kändes ändå ganska bra. Lite prat om framtiden och hur man ska nå sina drömmar och så. Ganska skönt ändå att känna att jag inte är den enda som har problem med hur man ska ta sig till drömyrket :) 

Efter filmen igår (som för övrigt var riktigt bra för att vara en svensk film!!) så kom jag på att det kommer en hel massa filmer som jag vill se!! Just nu går den där filmen om ugglorna, typ "Legenden om Ugglornas Rike" eller vad den heter, och snart kommer både Harry Potter och Narnia. Utöver det så går en ny film med Julia Roberts, "Eat, Pray, Love", som inte verkar fy skam och ah...det finns fler men jag vill verka galen så jag lämnar det där ;) Tur för mig att jag blev medlem i bioklubben igår..

Hörde också att Eric Saade är en het kandidat till Melodifestivalen!! Antingen får han en av de redan utvalda 15 låtarna eller så får han en av Björkmans 15 jokrar.. intressant det här. Ser fram emot nästa års tävling så grymt mycket just nu så esc och mello låter går på högvarv i mp3n just nu. Ska bli riktigt kul att se hur alla nya regler går.. funfunfun :D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0