Irreplaceable

Alla kan vara lugna, boken har kommit. Den damp tydligen ner i mormor och morfars brevlåda igår :) (Dandy alltså...) Slutet gott, allting gott (y)

Idag har jag knappt gjort någonting. Började med att plocka in lite ved och gick sen ner och hjälpte till i stallet. Sen har jag bara varit hemma, tänt lite ljus och lyssnat på lite skön musik :) Har kollat runt lite inför Adam konserten också. Undrar om vi på bioplats ska ha lysstavar också, vore ju coolt, men vi är ju liksom inte i samma lokal så det syns ju inte...hmm, ska kolla om man kan kolla upp det. Har betsämt att jag måste försöka ha mycket pengar med mig också så jag kan köpa om de säljer saker som dom brukar göra :D ååhhh, skulle inte vara dumt asså...

OCH till min största nyhet, anledningen till att jag gör det här inlägget; Real krossade Racing för bara några minuter sen! 6-1 blev det och Ronaldo stod för 4 av de målen (och självklart är även Higuain en av målgörarna...<3). Real håller ledningen över Barcelona alltså en vecka till. Kärlek <3

Nu ska jag fortsätta med min favorit syssla; lyssna på musik och drömma mig bort :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0