Learning how to miss you

ödet kanske?

Kollade just upp bussen och insåg att klockan måste sättas på 5 i 6 imorgon!! Vem orkar gå upp så tidigt? Jag är sååååå nära att säga till Barbro att det inte blir nåt imorgon så jag får sova. Föreläsningen är liksom inte förrens kvart över 1 så det känns så onödigt igentligen. Vad fn ska jag hitta på mellan kvart över 9 och kvart över 1?? Seeeegt l i k s o m.

Hade grupparbete idag och det gick bättre än jag trott. Vaknade för sent så jag fick skynda på ganska rejält! Hade lite tur och hann precis med fyran och kom i tid till lektionen, såg honom, och hamnade i en helt okej grupp. Hoppas jag kommer i samma grupp alla gångerna så jag slipper hoppa runt liksom. Hoppas också vi får ha den här läraren varje gång för han är typ ap rolig/bra. Jag fattar för en gångs skull i princip allt vi gör (y)

Ska snart gå och sova en smula, kanske försöka få tag i Mina också..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0