Looking for a winner

Hemkommen från Marieberg nyss. Blev lite fika med Ia, mormor och morfar och inhandlande från IKEA så jag kan göra klart mitt rum! Blev ett par nya skor också, mormor behövde gå till skoaffären och det slutade med att jag och Ia var dom som kom ut med skor ;)



Eftersom webbjokern drar igång idag så tänkte jag lyssna lite och höra hur dom låter i år och vad ska man säga? Har hittat en låt hittills som faktiskt är okej, resten antingen sjunger jätte falskt eller har en inte så bra låt. Aja, jag kanske inte ska säga något, dom har ju iaf vågat skicka in nåt till skillnad från vissa andra ;)

Ska faktiskt försöka plugga lite nu...och den här gången säger jag det inte bara! Är sjukt glad att Katrina ville träffas på torsdag och plugga tillsammans, det kan jag verkligen behöva..

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0