You play the victim perfectly holding your beating heart

Städning har stått på schemat idag..städning och tänk på människor som jag inte ska tänka på! Att hjärnan inte kan släppa sånt som jag vill släppa! Ska försöka resten av dagen/kvällen..kan blir jobbigt imorgon annars. . . Väldigt jobbigt!! Kanske ska sluta spela just DEN låten på spotify då också eftersom den får tankarna ännu mer dit de inte ska.. blöööööööö

Hatar att man får mail från CDON också.. de tyckte tydligen att jag inte beställt nåt på länge (trots att jag nyss beställde Dandy!!) så jag fick 50 kronor rabatt på nästa köp. Självklart går jag ju in och köper en skiva då juuuuuu! Pengarna försvinner och det är inte bra... hmmm

Nu kom mamma och sa att maten är klar :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0