I hear it's such a long way down

...and the climb back up is just something I can do without

Okej, var i vallokalen nyss och uj vad förvirrande det var! Turis att det finns trevliga människor på plats somkan hjälpa en :) Var lite i valet och kvalet med hur jag skulle välja, men valde det som jag tyckt hela tiden. Får se hur det blir om 4 år, kanske röstar annorlunda då..det är iaf åt rätt håll :) Mamma sa det att nu får jag göra det här vart fjärde år tills jag dör. Jikes...det kan ju vara hur länge som helst juuuu!! Eller så är det snart..sånt vet man ju aldrig. Men förhoppningsvis är det ju lång tid kvar :)

Har också hållt på hela dagen att vara den i min grupp som medlar fram och tillbaka. Tror att det har ordnat sig ganska bra och alla vet vad dom ska göra. Det är ju lite annorlunda nästa vecka eftersom vi har nästa föreläsning redan imorgon. Fy! Jag försöker fortfarande fatta vad det är vi ska göra den här gången. Som tur är så har vi iaf inte nästa labb förrens på torsdag. Då hinner jag sätta mig in i nästa ämne då. Det är ju lite speciellt då också eftersom det är ett PM som ska göras och vi har typ tre veckor på oss.

Nu ska jag se om maten börjar bli klar :)
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0