I hope your ready for the time of your life

...everybody, put you hands to the sky

Okej, alla pratar om valet och jag fattar ingenting. Vad hände? Vem vann? Vad har vi för regering? Morfar prata typ om att det är upp till Sverigedemokraterna eller nåt. Att det pga dom som vi inte vet vem som får makten. Så skumt. Och hur fn kom dom in i riksdagen? Sjukt är det rätta ordet. Bara sjukt.

Kollade Camp Rock 2 igår och fy vad söta pojkarna är! Speciellt Kevin <3 Men om man ska bortse från JB så var den faktiskt riktigt bra. Musiken, sången, dansen..ALLT var så mycket bättre än den första filmen, och då tycker jag ändå att ettan är bra!! Blir nog ett litet inköp när den kommer på dvd..och är väldigt sugen på att gå och köpa soundtracket! mmmm...så bra.

Idag blir det lite skola med en föreläsning om mediersnas språk, teorier och metoder. Hmm..jag gillade när det handlade mer om film. Fast det kan ju vara bra att ha med media i bagaget också, kursen heter ju liksom Medie- och kommunikationsvetenskap. Dessutom så är nog den här föreläsaren bättre än den vi haft de två senaste gångerna. Kanske äntligen kan fatta lite nu då :)
Efter det blir det förhoppningsvis bio med flickorna. Var längesen jag såg dom nu, så det är efterlängtat :D Känns som jag har en massa att göra så jag inte hinner träffa människorna :( men ah, trevligt ska det iaf bli!! Hoppas bara att Agnes inte behöver jobba över..

Ska ta och göra mig klar nu
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0