I'm in the dark and all I see is your light

...and you shine brighter than anything I've ever seen

Haha, jag måste bara berätta min underbara dröm jag hade inatt! Den handlade om Idoljuryn och att de var typ superhjältar.. Så sjukt! Andreas var typ elak och Bagge den snälla som skulle rädda den som var i nöd. Laila vet jag inte vad hon gjorde..antingen var hon Andreas onde medhjälpare eller den som styrde skepper vi var på, jag är inte säker. Aja, iaf så gick Andreas ombord på skeppet och lämnade av något som Bagge behövde och för det betalade Bagge med såna där metallgrejer som är med i "Guldkompassen" som får en att somna om de sticker. Haha, när han gått av åkte vi upp i luften (om ni undrar varför jag säger vi hela tiden så är det för att jag var på Bagges sida!), men dörren var fortfarande öppen så Bagge försökte stänga. Det visade sig då att Andreas hängde utanför och nån behövde rädda honom. Jag och Bagge drog upp honom och det visade sig att han egentligen var snäll. Asså...så sjukt dumt så jag vet inte vad! haha ;D

Real vann igår mot Espanyol och ligger nu som etta med 10 poäng. Valencia är två med 9 poäng, men med en match mindre spelad. De spelar mot Athletico ikväll så jag håller alla mina tummar för det andra Madrid laget ikväll!! Vet i sjutton vad som hänt med Barcelona heller..de ligger typ 8:a eller nåt sånt. Inte för att jag klagar eller nåt, det är bra ju längra de håller sig där nere i tabellen ;) Iaf, det jag ville komma till var att Higuain gjorde ett av de 3 målen som gjordes av marängerna igår <3 Nu ska jag banne mig se en match snart, annars vet jag inte vad jag gör!! plutt liksom :(



Uppgiften vi ska lämna in idag i skolan verkar ha nått sitt slut nu också. Sjukt skönt! Nu måste jag bara plugga in allt igen inför tentan! Gosh, jag dör på det här! Kanske ska bli typ kock eller nåt istället..hmm, det tåls ju att funder på iaf ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0