I'm lost here in this moment

...I love you more than I did before

Jag sitter här och är vrålhungrig! Varför? Ingen aning! Jag har ätit en bra lunch + en eftermiddagsmacka. Vet inte varför, men jag tror banne mig hungern kom när jag precis käkat klart lunchen. Jag är konstig!
Lunchen förövrigt blev jag bjuden på, av Lösnummer. Gjorde mitt första uppdrag som en i redaktionen idag och för det bjöd dom på lunch för. Det jag gjorde var att jag korrekturläste hela nästa tidning för att se så allt såg bra ut, det inte fanns några stavfel eller om de glömt nåt namn eller nåt sådant. Det tog några timmar kan jag säga och helt slutkörd blev jag i huvudet! När jag satt där på kontoret så kom en av fotograferna och de skulle ta nåt kort på något så mitt i alltet fick jag agera handmodell, haha :D Ah, kul kan man ha (y)

Ha en bra kväll <3
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0