I'm sorry, I'm only human

...my days always dry up and blow away

Varför finns jag och varför ska jag vara så fruktansvärt jobbig? Jag gör saker som för tillfället känns superbra och sen nån dag senare ångrar jag att gjorde det och vill bara få det ogjort. Kanske gör jag det för att jag tror att det ska bli anorlunda, bara för att sen inse att det blivit ett litet steg mot att bli värre. Jag måste verkligen skärpa mig. Saker och ting och människor förändras, det är bara att gilla läget and move on.

When you need a friend
You could count on anyone
But you know I'll defend
The tragedy that we knew as the end

Ska försöka göra nåt nu. Målningen hos Ia och stallet är klart. Skulle behöva städa klart mitt rum och fixa lite skolarbete samtidigt som Ia prata om att jag skulle hjälpa henne att städa bilen. Får se vad tiden räcker till.
Ikväll åker iaf Ia till Skara igen och jag och morfar åker och hämtar mamma. Tror att Max blir glad att hon kommer hem igen, han såg lite sorgsen ut igår när vi skulle sova ;) 

Aja, ha en bra söndag alla
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0