It was only just a dream

...and no one knows

Sitter och väntar medans pulsen och nervositeten ökar kraftigt. Alla andra grupper har lagt upp sina arbeten, bara vi kvar. Grejen är bara att jag inte vet om de andra godkänner den versionen som jag gjorde klart så jag vet inte om jag ska lägga upp det eller inte. Jag orkar inte. hmmmm..dööö lite kanske? Och inte kan jag skylla på någon heller för jag vet att mina gruppmedlemmar hade lite att göra så de har nog inte hunnit kolla igenom plus att jag säkert har missuppfattat hela alltet. Jag hatar mig själv ibland asså... men men, jag sitter väl här och väntar och bestämmer sen hur jag ska göra.

Är det fel att vilja gråta över något som inte finns bara för att man inte kan finnas där och hjälpa?

Spanien spelade en viktig match ikväll som dom självklart valde att inte visa på tv. Träningsmatch mot Argentina - mina pojkar mot varandra... Liiite dåligt tycker jag allt nu när jag inte kan se dom spela i Real. Kommer jag någonsin få se dom igen? snyft...snyft...snyft :'(



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0