Only close at heart

...but so far away in reality

Nu när jag ändå är igång med bloggandet idag så kör jag ett till. Ett som gäller vårt kära Melodifestivalen 2011. Det är ju en hel del förändringar i årets tävling, så även loggan..here it is :)



Och nu sitter ni säkert där och undrar vilka städer som får äran att hålla i hela kalaset..yes I know. Här kommer en liten lista med datum och plats..

Deltävling 1: lördag 5 februari 2011 i Coop Arena, Luleå
Deltävling 2: lördag 12 februari 2011 i Scandinavium, Göteborg
Deltävling 3: lördag 19 februari 2011 i Cloetta Center, Linköping
Deltävling 4: lördag 26 februari 2011 i Malmö Arena, Malmö
Andra chansen: lördag 5 mars 2011 i Nordichallen, Sundsvall
Finalen: lördag 12 mars 2011 i Globen, Stockholm

...gissa om jag är lite sur över deltävling 1! Hade jag vetat det skulle jag ju inte tackat nej till platsen på deras universitet!! hmm..aja, antar att det är nu man säger "sånt är livet". Får väl vara glad för det jag fick i år.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0