When time fly

...and everything is right

Då var det klart. Imorgon klockan 12.45 ska jag vara på Lösnummer på informationsmöte. Tar typ bara en halvtimme för jag ska ha föreläsning sen kvart över ett! Men men, det går väl fort antar jag. Hara bara inte fattat om jag ska få information för att jag får börja där eller om det är som någon slags intervju.. För liksom, det är ju inget jobb eller nåt sånt. Bara en rolig grej och något att skriva upp på sitt CV. Men ah, vi får se. Funderar på om jag ska bli nervös eller inte...

Funderar på om jag ska höra av mig till Mina och se om hon vill ta den där fikan imorgon iaf. Mamma slutar mellan 5 och 6 i Karlskoga så jag tänkte försöka lifta med henne hem. Jag slutar liksom klockan 4, så nåt måste jag ju hitta på då ;)

Nu ska jag vänta på att höra från Katrina och så får vi se om jag måste vara duktig och ta mig in till stan i eftermiddag eller om vi kan lösa det på mail.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0