Writing our story

...brings tears to my eyes

Lalala..jag kan bara säga en sak; ÄLSKA mitt program!! Veckans gruppuppgift i skolan var att göra en semiotik analys av valfri film (om nån undrar vad semiotik är så är det läran om tecken och symboler och sådant..). Min grupp valde då att göra analysen på Narnia (yesbox, I liiiiiike my group!!) så när det skulle göras skolarbete under dagen så blev det att sätta sig i sängen och titta på första filmen om Narnia. Ska skriva lite nu om den, men bara jag fattar vad jag ska göra så är ju inte det så svårt ;) Inga tråkiga och jagfattaringenting psykologiuppgifter.. (y)

Måste bara berätta att jag drömde världens sorgligaste inatt. Jag var typ på stan själv och skulle åka hem, men hamnade på Marieberg av nån anledning. Plötsligt stötte jag på några människor som jag tydligen kände (har aldrig träffat dom i verkligheten dock..) och det visade sig att det var Busens nya ägare! De hade honom med sig också så jag fick leda honom när vi gick i skogen medans en utav dem red en annan häst. Man kunde lungt konstatera att det inte var särskilt trevliga människor. När vi gick där så blev jag jätte ledsen. Jag kunde inte alls komma på att vi hade sålt honom och han såg ut som att han inte trivdes och blev jätte glad att se mig samtidigt som jag visste att jag inte hade några pengar att köpa tillbaka honom med och jag därför snart var tvungen att lämna tillbaka honom till sina nya ägare igen. Fy! Jag hatar sånna drömmar. Man blir bara ledsen!

Efter lite snabbt prat med flickorna så blev det bestämt att det inte blev nån bio på onsdag, det var typ hockey eller nåt. Lite omplanering nu då och funderar på om jag ska höra av mig till Mina och se vad hon har för sig. Hon pratade om att ta en fika förra veckan så det kanske är läge att göra det på onsdag :) Saknar Madrid så sjukt mycket och går och funderar på hur jag ska spara pengar och kunna åka dit så fort som möjligt igen, måste ju prata lite med min Madrid-kompanjon och se om hon är taggad :D Skulle vara så bäst, speciellt om man kunde åka nån gång och se på grabbarna! Det gör ont i hela kroppen att inte få se dom!! :(
Iaf, dir jag ville komma med att jag pratat med flickorna var att jag då kom på att jag lovat lite bilder på rummet. Kan säga så här; 1. Jag är ingen fotograf, vilket ni kan se! 2. Det ser bättre ut i verkligheten, bilderna gör det inte rättvisa. 3. Det är inte helt klart än, så det är inte det "slutgiltiga", men om jag väntar med att det ska bli klart så  blir det aldrig några bilder ;) Tyvärr blir det bara några för min data kände för att vara lite seg idag..
Ah..så här är dom :)







Mer kommer snart :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

äntligen! och du det ser ju riktigt najs ut! :D

2010-09-13 @ 21:28:17
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: emma

haha, men det kommer fler..som sagt, datan valde att vara på ett segt humör idag ;)

2010-09-13 @ 21:32:06
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0