Your love's to good to be true

...I don't wanna wake up from you

Tänk att dagen som började så dåligt kunde sluta så bra.
Vaknade på helt fel sida imorse och var över trött (vilket jag iförsig varit hela dagen..) Frukosten gick, om än lite trögt. Sedan berättade Ia att mormor och morfar inte skulle in till stan så de kunde ta med mig, att de inte ens skulle försöka hinna.. Bussen väntade alltså. Eftersom mina sista pengar försvann från busskortet igår var jag tvungen att fylla på och säger snällt till bussföraren "Jag skulle vilja fylla på med 200 kronor". Tror ni det gick eller? Nix, han sa att det fanns för lite pengar kvar på kortet så jag fick nöja mig med en hundring istället. suck. Sen när jag kollar upp hur mycket jag har så är det gott och väl så det hade räckt!! Cp kan jag bara säga.
Körlektionen piggade upp mig iaf. Det gick skit bra och lite beröm gör en aldrig ledsen :) Börjar gilla min nya lärare nu faktiskt, synd att det är den gamla igen på tisdag, haha ;)
Sen har dagen flytit på ganska bra med mycket musik och slapp. Tröttheten är som sagt inte att leka med just nu. Får ta tag med semiotikuppgiften i helgen eller nåt, orkar inte nu.

Just nu sitter jag och lyssnar på en av mina nya skivor som jag lite smidigt inhandlade på CDON, 3 st för 99. Kan meddela att det inte är direkt dåliga skivor heller! Just nu snurrar som sagt en av dem i cdspelaren, närmare bestämt "Beyonce - I am....Yours", så sjukt bra! Jag vet att jag säger om det mesta att det är sjukt bra och att det är riktigt artisteri och blablabla. Men det här är på riktigt! Om Adam är kungen (delad med Ryan Tedder) så är utan tvekan Beyonce drottningen! Den här skivan hade tre skivor i sig (så egentligen köpte jag 6 skivor för 99!!) och den första är en "akustisk" skiva, det är inte helt akustisk men ah..hon sa det i början att det skulle vara det så vi kan ju låtsas att det är det. En av låtarna är Halo och den verisionen är inte att leka med kan jag lova! Hon börjar att endast ha piano och alltså..tårarna är nära. Sååå vackert så jikes! Men sen är det ju i för sig en låt skriven av Tedder, men ändå!
Sen gör hon en lugn verision av Sweet Dreams som inte är helt att leka med heller ;) Bra skiva helt enkelt.



Ha en fortsatt bra kväll/dag :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0