All I need is some vodka and some coke

Tjenaaaaaaaaaa

Dagen har spenderats i Adolfsberg. Schack har det varit, eller jag har typ inte varit så mycket runt själva schackspelet, jag var mest hos korven. Människorna var hungriga vill jag lova och jag och Mina fick knappt en lugn stund. Men men, roligt var det ändå :)
Kvällen har spenderats på Musikhögskolan och SMASK. Ska skriva ihop en liten artikel/recension på den också. Inte att glömma! Var riktigt bra... visst var det inte i närheten av Mello, men hur lätt är det liksom? Nja, hade inte väntat mig det heller. Funderar just nu på bara om jag ska vara hård eller snäll i min "bedömning". Den som lever får se :)

Real förlorade sin match, Higuains första sen skadan. Gör inte så mycket, läste nämligen en liten artikel med Higuain efter och han sa så fina saker så allt annat spelar ingen roll <3




Går på repeat hemma hos Emma.....

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0