All shall fade

Tjenaaaaaaaa

Ser ut som att jag får analysera scenen med Pippin där han sjunger :D Sjukt glad blir jag då..annars kommer jag fasiken göra det i C-uppsatsen!! Så bra är den. Kan inte lägga in den (som jag skrivit förrut), men jag lägger upp länken, för den bör ses! Om man inte kommer ihåg den förstås :)

http://youtu.be/zmj25u5mVvg

There you goooo :)

Mormor har lagts in på sjukhus nu också så nu ligger de där båda två. Både mormor och morfar. Lite tomt att veta att huset står helt öde :( Men jag hoppas de snart kommer hem igen och mår bättre..
Jag och Beatrice hämtade ut tentorna som jag pratade om. Jag fick G så jag är så sjukt lättad vill jag lova! Har inga rest kvar på den här kursen med andra ord :D ...bara kämpa på med det från förra kursen. MEN, det är nog snart gjort det också skulle jag gissa. Think Positive! ;)

Nu ska jag stoppa något i magen för jag är sjukt hungrig. Update på ESC och inför Real kommer senare om jag hittar något...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0