Sing it for the world

Tjenaaaaaaaaaa

Att gå upp klockan 6 är inte att rekommendera! Gör inte det om ni inte absolut måste. Ett hett tips! Själv gjorde jag det imorse eftersom jag var tvungen att åka in och skriva tenta. Gick sådär på den kan jag säga. Att det aldrig går vägen! Tror banne mig jag ska byta och läsa filosofi istället. Den tentan fick jag ju VG på så det kanske är det jag ska satsa på...hmmm

I övrigt har jag klippt mig dagen till ära. Hon lockade mitt hår lite med plattången också. Blev helt okej..VÄLDIGT kort lugg, men det är kanske för att jag vant mig vid att beöva dra undan den hela tiden för den har varit så lååång. Haha. Skönt att få det gjort iaf. Lite kul att hon som klippte mig kom ihåg mig från förra gången hon klippte mig som var för typ tusen år sedan och pratade som om hon jämt klippt mig, fast det här bara var andra gången.. Inget mig emot för jag gillar henne. Hon får gärna klippa mig fler gånger. Den andra som har klippt mig där var inte alls så trevlig. Yesbox alright.

Katrina kom på att vi skulle skriva om musiken i Lord of the Rings och hur den påverkar och så. Låter inte helt fel eftersom jag absolut älskar de filmerna!! Tänkte lägga upp klippet då Pippin sjunger All Shall Fade (Edge of the night) eftersom det nästan är omöjligt att inte fälla en tår eller två när man ser det. Så jäkla snyggt komponerat med bilden och så hans så fina röst acapella. Ryser lite smått i kroppen när jag ser det. MEN nu har alla klipp jag hittat inaktiverat inbäddningsgrejen så det blir inget :( Kan iaf starkt rekomendera att gå in och kolla på youtube om man inte vill sätta sig framför hela filmerna eller vet exakt vilket klipp jag menar.

Lägger in ett klipp med låten SING från My Chemical Romance när Glee gjorde den. Alltså, ska den serien sluta leverera så sjukt bra grejer snart eller? I don't think soooooo :D



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0