Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Tanken var att hela långa dagen skulle ägnas åt till att plugga. Ibland ändras tankarna. Stallet blev klart redan vid tio så jag hade ju verkligen alla förutsättningarna till att plugga just hela dagen och få klart ett och annat. Dock satte jag på datorn och skulle bara kolla runt lite som jag alltid gör och fastnade på både en och två sidor. Sen kom jag på att jag var tvungen att börja jobba så jag satte igång. Sen ringde mormor och sa att jag skulle köra in morfar till vårdcentralen kvart över ett. Jahapp, då var det bara att planera in lunchen så jag fick kolla på min lunchshow, även kallad "101 sätt att åka ur en gameshow" (älskar det programmet och jag älskar Mårten!! haha) så jag fick inte så mycket gjort då heller. När jag sen kom hem bestämmde jag mig för att skriva ut uppsatserna jag ska läsa och analysera och det tog ett tag vill jag lova!! Sen kunde jag äntligen sätta mig ner och plugga en smula..PUH!! Har nu hinnit klart analysen av ena uppsatsen och funderar på att spara den andra tills imorgon. Kanske ska satsa på lite mer Scenisk Produktion arbete..

En liten kvällspromenix har hunnits med också. Så sjukt skönt att komma ut lite när det är så fint väder, och jag älskar känslan när det har varit varmt på dagen och det börjar bli kvällning. Så skönt!

Att vissa känslor som jag gömt inom mig sen en tid tillbaka har nu börjat söka sig upp till ytan igen och säger att man kan inte glömma och begrava det under ytan.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0