When two different worlds collide

Tjenaaaaa

Trött? Jo tack. Planerade en sovmorgon till nio, men kvart över åtta ringde mamma för hon glömt sin dator hemma. Bara att gå upp och köra in med den..eller, jag körde bara halvvägs eftersom mamma åkte andra halvan ;) Ingen sovmorgon alltså.. men jag överlever nog :)

Konstigaste drömmen hade jag inatt också. Den var så konstig så jag inte kan berätta om den, men jag kan avslöja att många från Lösnummer var med tillsammans med en jätte stor guldfisk och mamma och Ia skulle göra något jätte konstigt skådespel med hästarna..haha, ja det var bara skumt! Vet absolut inte var den kom ifrån...men men, ibland händer sånt också :)

Nu ska jag snart ta och göra mig klar. Klockan ett ska jag hämta mormor och köra in henne till vårdcentralen och sen är det bara att fortsätta till skolan. Träff med Katrina och Beatrice står på dagens lista och vi ska se om vi kan komma fram till något med vår uppsats. Eventuellt ska vi se om det går att hämta upp Europeisk film-tentorna. Kommer ha gått bajs, men jag vill inte att det ska ha gått bajs så jag låtsas att det gick super bra!! ;) höhö

Ha en super dag!!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0