You'll come back when it's over

Okej, den här andra bloggen var inge rolig. Det gick ju inte att göra något där och jag gillade den inte alls! SÅ, nu får ni ta allt sånt där här med :) höhö

Hittade den här trailern och jag vet inte om jag vill se jätte mycket eller om jag vill hålla mig så långt bort från biograferna som det går när den går..har inte bestämt mig än. Sjukt läskig verkar den iaf. Inga Cullens här inte! Till och med Volturi verkar ju vara kissemissar i jämförelse med de här vampyrerna..



Imorgon är sista dagen för anmälan till universitetet till hösten. Hoppas alla har gjort det de ska och så :) Själv funderar jag på om jag har valt fel och ska ändra...ska in och kolla några kursplaner till och så. Blir nog bra när det är klart. Börjar bli lite nervös bara eftersom Katrina inte kommer läsa det jag ska läsa och Beatrice kör på C-kursen. All by myself med andra ord :/ scarrrrrrry

NÄE, jag måste verkligen plugga nu! Jag tänker nämligen klara tentan imorgon, och det med basta!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0