It's a small world

Ja, det är det då ingen tvekan om! Världen är oj så liten ibland. Efter många om och men lyckades jag hitta killen på jobbet på facebook för att upptäcka en liten rolig sak. Han är tydligen kompis med Minas bror!! Haha, OMG! Sooooooo meant to be...ellerrrrrr? Jo det måste det ju bara vara! :DDD





Ser ni vad jag ser? NOTIS MÅR BÄTTRE IGEN!! :D Vet dock inte om han är helt återställd men det ser iaf ut som att jag kan lägga mina pengar på konseren 16 oktober samt en systemkamera! GULD!
Btw, är inte Max världens gulligaste? På bilderna här ovan äter han hallon och drar loss dom lite försiktigt från grenarna innan han tuggar i sig dom.. hihi <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: martina

vad gjorde du nu med din datorn då? :)

2011-08-11 @ 10:13:21
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag fick uppdatera virusprogrammet, men grejen är att det står att det inte är uppdaterat, men han började funka som vanligt igen...hoppas som sagt det funkar ändå :)

2011-08-11 @ 12:45:51
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0