Like rain in summer

Det var en trött Emma som nästan inte kom upp ur sängen imorse. Jag vaknade tjugo över fem och tände lampan för att sakta vakna upp. Det hjälpte inte. När klockan ringde klockan sex hade jag ändå hunnit somna om och det var som ett slag i huvudet att behöva öppna ögonen för att stänga av klockan. I några sekunder låg jag och funderade på om jag kanske skulle ta en rejäl sovmorgon och skita i jobbet idag, men den förnuftiga delen av mig gav mig själv en spark i baken så det var bara att kliva upp. Jag får tänka så här: Med idag är det bara åtta dagar kvar tills det är sovmorgon i två veckor!! Yeay!

Såg ni förresten Allsången igår? Höll på att dö av sorg när jag insåg att Anton faktiskt inte skulle dyka upp.Men men, samtalet som kom fick väl duga, det var ju lite mysigt. Annars höll jag på att sätta i halsen när Dorsin kom med sitt gäng från Grotesco och sjung "Bögarnas fel" mitt under Pride. Dock verkade det ju som att de som är gay inte tog så illa vid sig så då ät det väl okej antar jag. Det var ju ett ganska roligt nummer, jag bara inte visste om det faktiskt var okej att tycka det! HaHa, sköj är det där pogrammet allt ;)



Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0