Om man väntar på något gott...

...väntar man aldrig för länge. Min väntan varade i tre år. Jag fick just se nyheten som fick mitt hjärta att stanna till. Det kanske är jätte sent av mig att se den nyheten, men jag föddes sen så det är ju inget konstigt med det ;) Nyheten jag pratar om är kanske inte så svår att lista ut. Måns och Marie har gjort slut!! Tråkigt tycker kanske många, äntligen tycker som sagt jag. Visst var de lite söta ihop, men det kändes aldrig riktigt bra. Har ju aldrig riktigt gillar Marie. Nu behöver jag alltså inte gå och ha det i tankarna längre.

Förutsatt att detta nu stämmer!! Det lät väldigt sant i alla fall...



Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Takai;

hahahahahah du är så elak :D

2011-08-04 @ 10:45:46
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha, nej säg inte så!! Jag är snäll som en kattunge juuuuu ;)

2011-08-04 @ 15:00:32
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0