Party is on fire

Hur avundsjuk är väl inte jag? Fick ett sms för ett tag sedan från Beatrice som satt på Arlanda för att åka till New York. Jag vill också!! :( Och när vi nu pratar om att åka bort så kan jag ge en liten update om Madrid. Euron blir dyrare så på bara ett par dagar har priserna på lägenheterna gått upp. Eller ja, själva priset har inte ökat, men vi kommer ju få betala mer då en krona är mer euro nu än för två dagar sedan. Hmmm. Kanske väntar lite och ser hur det ser ut sen, men samtidigt blir man ju lite orolig när man läser saker som "ett svart hål" i ekonomin. Bajsapa. Vi får se hur det fortsätter...

Igår kände jag mig hur duktig som helst! På gymmet körde jag först en halvtimme på crosstrainern och trots att jag var helt död så körde jag en halvtimme på löpbandet också. Kändes riktigt bra efteråt kan jag säga. Får se om jag kanske kör likadant nästa vecka, samtliga gånger. Får se när alla människor tar upp träningen efter sommaren igen, kanske inte går att göra båda om det är mycket männsikor där liksom :)

För övrigt fick jag en megarolig nyhet nyss. Joe ska tydligen ut och spela med Britney Spears. Detta betyder att han den 16 oktober landar i Sverige!! Vore ju lite guld att vara där så Martina; Jag skojar inte, JAG ÄR SÅ PÅ!! Hihihi. GULD. Hoppas bara på att Notis repar sig så jag bara behöver köpa en kamera så jag har råd. Haha, nä men jag får nog råd på något sett annars. Jag ser helt enkelt till att ha råd! ;D

Goodnight and Goodbye


Kommentarer
Postat av: Martina

Hiihiihii :D LÄNGTAR!

2011-08-05 @ 11:28:10
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Me tooooooooooo :D

2011-08-05 @ 14:36:09
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0