Running Scared

Spring fram och tillbaka. Så vill jag nog sammanfatta min dag så här långt. Fick något att göra ganska tidigt och det har bara flytit på.. Skönt att känna att jag har något att göra :)

Vid lunch sen slängde jag i mig maten och åkte över en stund och träffade Mina. Vill inte skriva för mycket här för det kanske människan i fråga inte vill, men jag hoppas hon kryar på sig! Så sjukt läskigt och om hon inte kryar på sig.... låt oss bara hoppas hon kryar på sig och allt blir bra! :)

Vid fikat nu bjöds det på två tårtor. En till Axel, som jobbar sin sista dag idag, och en till mig som jobbar min sista dag på fredag. Trevligt. Eller ja, det var trevligt med tårta (trots att det var så mycket grädde på så jag kände mig aningen illamående efteråt) och inte att vi ska sluta. Sanna tyckte att jag kunde komma under hösten och jobba extra här, typ en gång i veckan eller så. Nog kommer jag ha fullt upp med skolan och Lösnummer, men nog skulle jag kunna komma hit då och då och jobba några timmar. Yes please! Då kanske min ångest över att sluta kan botas. Synd bara att Axel slutar för då spelar det ingen roll ju om jag fortsätter, han är ju borta ändå. Trevlig pöjk det där. Men men, de andra jobbar ju kvar och dom är inte helt fel dom heller ;)

Tror det får räcka så för idag, jag ska springa upp med ett ärende en trappa upp och sen är det snart dags att packa ihop och åka till gymmet. Väl hemma sen blir det god mat från mormor & morfar eftersom de har gäster. Mums! Får se om kära morbror Johan kommer över och fortsätter tjata på mig att ge honom min ösk tröja med autografer. Hmmm, han får nog lägga priset lite högre..värde och kostnad är två helt olika saker (Tack En Shopaholics Bekännelser för den visdomen!)vilket han inte tycks förstå. Eftersom den då verkar väldigt värdefull för honom och han vill ha de så mycket tycker jag alltså att jag kan ta lite mer betalt för den ;) höhö

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0