So much for freedom

Regndropparna på fönstret bildar nästan ett mönster. Det är ganska fint. Lite mysigt är det också att sitta inne vid skrivbordet och det är lite små ruggigt ute. Synd att jag har en massa att göra när jag kommer hem bara. Tända några ljus och se en film vore inte helt fel liksom. Myyyys.

Fy på mig för att jag trodde jag skulle vara ledig i två veckor med start på måndag. Fick ett mail nämligen från Oliver, en av lärarna på manuskursen, med den första uppgiften som det är deadline på den 24:e. Nice...eller? Trodde inte man fick några uppgifter förrens terminen började liksom. Aja, det är ju inte världens svåraste uppgift dock. Vi ska bara komma på tre idéer till vårt långfilmsmanus som vi ska skriva och sen skriva varje idé så säljande som möjligt. Sen när terminen väl startat kommer tydlige lärarna hjälpa oss välja ut vilken idé vi ska jobba med. Låter ju ganska så bra om jag får säga det själv. Börjar jag längta lite mer till kursstart nu eller? Oh Yes! Han Oliver verkar förresten minst liksa bra som Beatrice pratade om. Lite gulligt mail han skickade ;)

På fikat idag togs det återigen upp att jag skulle sluta på fredag. Den här gången var det han som gjorde det ;) Kära nån, nog har jag väl kanske hjälpt dom en del men klarar sig utan mig gör de väl! Haha, det låter nästan inte så. Lite paff blev jag dock när han gjorde sitt utlåtande då det lyckades slinka in en liten svordom. höhö. Gulliga är dom här på jobbet...FASIKEN vad jag kommer sakna dom!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0