Something wrong

Jag vill inte hacka ner på någon nyhetssida eller så, men det är en sak på en utav dessa sidor som jag stör mig lite på. Denna sida är jätte bra på att uppdatera om saker som hänt och så, bland annat har de hela tiden uppdateringar om vad som händer Breivik och allt annat runt det som hände i Norge. Det jag stör mig på är att det på vänster sida om man kollar på nöjessidorna finns test som heter "Strandkropparna - kan du alla?" och liknande. Vad är det för något liksom? Vem sitter och har koll på alla kändisars strandkroppar? Är jag helt ute och cyklar om jag tror det inte finns särskilt många därute i vårt avlånga land som faktiskt sitter och lär sig detta? Varför läggar man tid på det liksom? Om det nu är någon som känner sig träffad och faktiskt kan detta så ber jag om ursäkt, men jag tvivlar att det är många. Hur passar liksom detta in på en nyhetssida? Det är kanske det jag tycker är mest skumt...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0